rapporten

De kinderen van groep 1 t/m 8 krijgen 2 keer per jaar een rapport. Naast de rapportbesprekingen vinden er ook 2 keer per schooljaar eenLees meer


Resultaten en opbrengsten

‘Leerlingen zich optimaal laten ontwikkelen’, is het doel voor alle scholen van Leerplein055. Dit geldt voor het regulier onderwijs, maar zeker ook voor het speciaalLees meer


Rookvrije schoolpleinen

De Rijksoverheid heeft in het Nationaal Preventieakkoord met verschillende organisaties afspraken gemaakt over het terugdringen van roken. De ambitie is dat er in 2040 eenLees meer


Schoolfotograaf

Elk  jaar komt op onze school de schoolfotograaf om foto’s te maken van de groepen en individueel van de leerlingen. Wij proberen ook altijd eenLees meer


Schoolondersteuningsprofiel

Iedere school heeft wettelijk verplicht een schoolondersteuningsprofiel (SOP). Hierin staat welke ondersteuning een basisschool aan leerlingen kan bieden. Het actuele schoolondersteuningsprofiel staat op onze website.Lees meer


Schoolregels

Regels en afspraken obs De Dalk Wij zorgen er samen voor dat iedereen zich op school fijn, veilig en geaccepteerd voelt. We hanteren op deLees meer


Schooltijden

Wij hebben op De Dalk een continurooster. Dat betekent dat alle leerlingen tussen de middag op school eten samen met hun eigen leerkracht. Om 12Lees meer


Schoolverzuim en verlof

Ieder kind tussen 5 en 16 jaar moet naar school. Dit heet leerplicht. In een aantal gevallen hoeft uw kind niet naar school. Of minderLees meer


Sociale veiligheid

De scholen van Leerplein055 hebben een veiligheidsbeleid voor de sociale, psychische en fysieke veiligheid. Dit veiligheidsbeleid bestaat uit maatregelen gericht op het voorkomen van incidenten. Als er toch een incidentLees meer


SOZKA / OZL

Onderwijs Aan Zieke Leerlingen IJsselgroep 2e Wormenseweg 80 7331 VG Apeldoorn 088-0931880 ozl.info@ijsselgroep.nl https://www.ozl.nu/ijsselgroep Coördinator/teamleider Jan Haverkate Consulent Onderwijsondersteuning Zieke Leerlingen (OZL)  06-13029832 jan.haverkate@ijsselgroep.nl  Lees meer